Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak strüktürlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun kent analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve alaka alanları üzere bileğdavranışkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz bâtınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şayeste maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele elhak emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geçmiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu düzenırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı bekçi koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına dek iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız izleme eden yıllarda genel ağ kent çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çdüzenışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda esaslayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birhayli projenin hin ortamında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da diğer bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede geceli gündüzlü cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, sonunda istenilen sonuçları vermemektedir.